رونالدو به پاری سن ژرمن می‌رود؟

لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن ، انتقال کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس به این تیم فرانسوی را منتفی ندانست و گفت در بازار غیرقابل پیش بینی نقل و انتقالات هر چیزی ممکن است.

به تازگی خبر‌هایی مبنی بر اینکه باشگاه یوونتوس ممکن است تابستان آینده پذیرای پیشنهاد‌هایی برای کریستیانو رونالدو باشد، منتشر شده است. آن‌ها قصد دارند این ستاره فوتبال را که فوریه سال آینده میلادی ۳۶ ساله خواهد شد، به بهترین قیمت ممکن به فروش برسانند.

حتی در این مقطع از دوران حرفه‌ای رونالدو، تعداد انگشت شماری از باشگاه‌ها می‌توانند از عهده قرارداد مالی او برآیند. البته پاری سن ژرمن یکی از این تیم‌ها است.

لئوناردو در مصاحبه با تلویزیون پاری‌سن‌ژرمن درباره اینکه آیا ممکن است برای خرید رونالدو اقدام کند یا خیر گفت: امروز در فوتبال نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید فردا کریستیانو‌ رونالدو از خواب بیدار شود و بگوید من می‌خواهم بروم و جای دیگری بازی کنم. چه کسی می‌تواند او را بخرد؟

لئوناردو افزود: ما باید خود را مهیای پنجره نقل و انتقالات بکنیم و این چیزی است که ما انجام می‌دهیم. ما اولویت‌ها و فهرست خرید خود را داریم، ممکن است، اما اتفاق پیش بینی نشده‌ای رخ بدهد.

مدیر پاری سن ژرمن درباره تاثیر منفی کرونا بر این باشگاه نیز گفت: ما نمی‌توانیم درباره میزان پول صحبت کنیم، اما محاسبه آن ساده است. سال گذشته ما بین ۱۵ تا ۲۰ درصد ضرر کردیم و امسال این رقم بیشتر خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.