لیندسی گراهام در جمع خبرنگاران گفت:‌ وی با دستور کار دموکرات ها مخالفت خواهد کرد اما به دنبال یافتن نقاط مشترک با آنها از جمله گزینه های بایدن برای وزارت امور خارجه و مناصب دیگر است.

گراهام در ادامه مخالفت جدی خود با افرادی را اعلام کرد که از طرف نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا به کابینه بایدن معرفی خواهند شد.

گراهام در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد آنکه در چه مواردی با بایدن همکاری خواهد کرد گفت:‌ معاون سابق رییس جمهوری آمریکا شایستگی داشتن کابینه را دارد،‌ من به وی نظرم را در مورد افرادی که می توانند رای وزارت امور خارجه و دادستان کل را بدست آوردند اعلام خواهم کرد.

وی افزود:‌ من می دانم که او برنده شده است، بایدن شایسته داشتن کابینه است. ممکن است عده ای باشند که من فقط نمی توانم به آنها رأی دهم زیرا فکر می کنم این افراد فاقد صلاحیت هستند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ جو بایدن در حالی که تا دیروز از رقیب انتخاباتی خود در ایالت های جورجیا و پنسیوانیا عقب افتاده بود با از سرگیری شمارش آرای پستی از ترامپ جلو بزند و با ادامه شمارش آرا اختلاف میان آنان هر چه بیشتر می شود.

در حال حاضر بایدن با دو هزار رای در جورجیا و ۱۳ هزار رای در پنسیلوانیا از ترامپ پیشتاز است.

طبق آخرین اخبار بایدن تا کنون توانسته ۲۶۴ رای الکترال کسب کند و تنها به ۶ رای الکترال دیگر برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ نیازمند است. این در حالی است که ترامپ ۲۱۴ رای الکترال دارد و مسیر طولانی برای کنار زدن رقیب خود دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.