واکنش‌ عجیب ترامپ به روند افزایش آرای بایدن

دونالد ترامپ در پیام توییتری نوشت: آنها (دموکرات‌ها) به سختی کار می کنند تا هر چه زودتر ۵۰۰ هزار رای را در ایالت پنسیلوانیا از بین ببرند. در میشیگان و ایالت های دیگر نیز همین روند را به کار گرفته‌اند.

رییس جمهوری آمریکا در پیام دیگری نوشت: آنها آرای بایدن را در همه جای کشور در پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان پیدا می‌کنند، این برای کشور ما بسیار بد است.

بنابر آخرین آمار نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا و تا این لحظه، جو بایدن با ۲۳۸ رای الکترال در برابر ۲۱۳ رای الکترال دونالد ترامپ پیش است.

در حالی ترامپ برای اعلام خشم و عصبانیت خود در مورد روند شمارش آرای از پیام‌های توییتر استفاده می کند که این شبکه اجتماعی در یک روز گذشته تا کنون سه بار پیام های رییس‌جمهوری آمریکا را برچسب گذاری کرده است.  

شبکه توییتر در زیر پیام‌های ترامپ طی مطلبی هشدار می‌دهد که برخی یا تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده در این توییت مورد مناقشه است و ممکن است در مورد انتخابات یا روند مدنی دیگر گمراه کننده باشد.

با تقویت احتمال شکست ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰، لحن وی در چند ساعت گذشته  تند شده است.

ترامپ همچنین در یک ساعت پیش دوباره در پیامی توییتری نوشت: شب گذشته من در بسیاری از ایالت های مهم که تقریبا در همه موارد توسط دموکرات ها اداره و کنترل می‌شوند پیشتاز بودم. اما به تدریج به روش جادویی یکی پس از دیگری با شمارش صندوق های غافلگیرکننده آرای من ناپدید شدند.

ترامپ در ادامه نوشت: بسیار عجیب است، نظرسنجی‌ها کاملا از نظر تاریخی اشتباه کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.