خبر خوب برای بازنشستگان وزارت علوم

جی پلاس، محمدتقی نظرپور درباره خبر خوب برای بازنشستگان وزارت علوم گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار مورد نیاز برای تسویه کامل پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعضای هیئت علمی و غیرهیئت علمی تا پایان سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی‌عالی و موسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری، با اعتباری معادل ۲۰۳۱ میلیارد ریال ابلاغ شد.

 نظرپور در این خصوص گفت: بر اساس اسناد و مدارک دریافت شده از دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و موسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری این وزارت موفق به پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان معزز هیئت علمی و غیرهیأت علمی به تعداد ۹۸۲ نفر شده است.

معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم خاطر نشان کرد: این معاونت همچنین با ارسال بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، موسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری خواستار واریز هرچه سریع‌تر پاداش این عزیزان شده است. 

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های ثمربخش سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت این قشر از عزیزان، از روند ادامه پیگیری‌های مستمر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص تأمین اعتبار بازنشستگان سال ۱۳۹۹ نیز خبر داد. 

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به پرداخت پاداش پایان خدمت ۲۸۳ نفر عضو هیئت علمی و ۶۹۹ نفر از کارکنان غیرهیئت علمی سال ۱۳۹۸ شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.