زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره دیدار برخی از اعضای شورای شهر با مجمع نمایندگان تهران اظهار داشت: این جلسه صبح امروز برگزار شد و همچنان ادامه دارد و اعضای هیأت رئیسه همچون محسن هاشمی، سیدابراهیم امینی، علی اعطا، سیدحسن رسولی‌ و سیدآرش حسینی میلانی و بنده در این جلسه حضور داریم.

وی افزود: مسائل و مشکلات شهر تهران، قوانین مربوط به پایتخت، موضوع بافت فرسوده، کرونا و ضرورت تعطیلی حداقل دو هفته‌ای پایتخت به دلیل شیوع این بیماری از جمله مباحثی است که در جلسه با مجمع نمایندگان تهران در حال بحث و گفت‌وگو است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه رویکرد مجمع نمایندگان تهران از جمله حجت‌الاسلام تقوی نسبت به پیشنهادات شورای شهر مثبت است، گفت:امیدواریم این دیدار و گفتگو، زمینه ساز اقدامات مناسبی در جهت خدمت به شهروندان و خیر و صلاح عمومی شهر و شهروندان باشد.

در دوره مجلس پیشین، تشکیل جلسات مجمع ٥١+٢ نفره (اعضا شورای شهر تهران، نمایندگان تهران در مجلس، استاندار و شهردار) بعضا نتایج مثبتی در بحث قانونگذاری و برخی هماهنگی های اجرایی در رابطه با مشکلات کلانشهر تهران داشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.