نتایج انتخاب رشته کنکور ۹۹ دانشگاه آزاد اعلام شد

داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org با درج کد ملی و کد دسترسی نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

پذیرفته شدگان می‌توانند روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۱۱و۱۲ آبان ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرسedu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند.

لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که نتایج آنها به صورت ذخیره اعلام شده است لازم است طی روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۱۱و۱۲ آبان ماه با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود برای ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام و رسید دریافت نمایند. عدم مراجعه در زمان اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام می‌باشد و هیچ‌گونه درخواستی پس از زمان اعلام شده دریافت نخواهد شد.

پس از انقضای مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و چگونگی ثبت نام ذخیره‌هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل نموده‌اند اعلام خواهد شد.

پذیرفته شدگان رشته‌های با آزمون ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته است مراجعه کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.