نمایندگان در تصادف زنجیره ای چابهار آسیب ندیدند

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ، با اشاره به خبر منتشر شده در رسانه‌ها درباره تصادف تعدادی از نمایندگان در شهرستان چابهار گفت: من و خاندوزی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی به نمایندگی از طرف کمیسیون برای بازدید از منطقه ریندان که قسمتی از مرز مشترک ایران با پاکستان است، از شهر چابهار به همراه تعدادی از مسئولان منطقه آزاد چابهار به این سمت حرکت کرده بودیم.

وی افزود: در مسیر حرکت به سمت منطقه مرزی، دو خودروی مسئولان منطقه آزاد چابهار که پشت سر ما در حرکت بودند، تصادف کرده و در این حادثه دو نفر از سرنشینان آن آسیب جدی دیدند که یک نفر از آنها متاسفانه وضعیت وخیمی دارد. 

طغیانی تاکید کرد: دیگر سرنشینان دو خودرو به صورت سرپایی در بیمارستان درمان و مرخص شدند.

نمایندگان مجلس در تصادف زنجیره ای چابهار آسیب ندیدند

احسان خاندوزی نماینده تهران هم گفت: من و مهدی طغیانی نماینده اصفهان با یک هیات محلی در چابهار در حال عبور از مسیری بودیم که تصادف زنجیره ای رخ داد ما به قصد بازدید از پروژه های اقتصادی چابهار و بازدید از مناطق حاشیه ای به چابهار سفر کردیم. 

وی افزود: در این تصادف من و طغیانی آسیبی ندیدیم ولی چند نفر از اعضای هیات محلی آسیب دیدند که هم اکنون در بیمارستان هستند.  

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز در محور چابهار - دشتیاری محدوده پلیس راه چابهار تصادف زنجیره‌ای به وقوع پیوست که تعدادی از نمایندگان مجلس هم در یکی از خودروها بودند.  
محمدمهران امینی‌فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه در حادثه تصادف زنجیره ای ۹ نفر مجروح شدند؛ گفت: بعد از اعلام حادثه سه دستگاه آمبولانس به محل

حادثه اعزام و مجروحان که ۹ نفر بودند به بیمارستان امام علی(ع) چابهار منتقل شدند.
وی با بیان اینکه در یکی از خودروها که مینی بوس هایس بوده دو تن از نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار حضور داشته اند که خوشبختانه دچار مشکلی نشدند، گفت:

حال عمومی ۲ نفر از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.