دستگیری ۳ فروشنده دلارهای تقلبی در تهران

سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی" اظهار داشت: بیست و نهم شهریور ماه گزارشی از سوی شهروندان با موضوع فروش دلارهای تقلبی در میدان تجریش به پلیس آگاهی تهران اعلام شد و تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه یکم پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران افزود : بررسی های اولیه پلیسی نشان از صحت خبر دریافتی داشت و کارآگاهان موفق شدند فردی به نام " هوشنگ " را دستگیر و در بازرسی های بدنی از وی ۲ هزار قطعه دلار تقلبی کشف کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با انتقال هوشنگ به پلیس آگاهی متهم در بازجویی های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کرد، مدتی است دلار های تقلبی را از دو مسئول یک شرکت بازرگانی در حوالی بلوار کشاورز می خرد و با قیمتی پایین تر از قیمت واقعی می فروشد.

وی با بیان اینکه پس از شناسایی شرکت بازرگانی با هماهنگی های قضائی هر دو مسئول شرکت در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از داخل گاوصندوق شرکت یک هزار قطعه دلار تقلبی کشف شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت : با دستگیری نفرات اصلی این باند مشخص شد که دلارها تقلبی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده و قرار بوده با قیمت بسیار پایینی از طریق واسطه ها فروخته شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز داشت: متهمان برای تکمیل تحقیقات پلیسی دراختیار این پایگاه قرار دارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.