خاتمی: گرگ صفت‌ها کاری جز بلعیدن ندارند /دشمنان می خواهند مردم دست از انقلاب بکشند

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با برنامه سعادت آباد رادیو تهران با اشاره به آیه ۶۰ سوره انفال " وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ" گفت: در دنیایی که گرگ ها خود را ابرقدرت می دانند چیزی جز قوت و قدرت پاسخگو نیست. 

وی افزود: در دنیایی که قلدران با زبان زور اقدام به توطئه می کنند و تمام تلاش خود را برای براندازی دیگر کشورها می کنند، چیزی جز قدرت نمی تواند جوابگو باشد؛ اما قدرت ما با دیگر قدرت ها متفاوت است؛ چون قدرت ما با هدف بازدارندگی است اما سیاست دشمنان قدرت با هدف غارت است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "ما باید قوی شویم" اظهار داشت: گرگ صفت ها و در راس آنها آمریکا کاری جز بلعیدن ندارند. هر کجا که پا بگذارند اقدام به زور گویی می کنند و تنها راه مقابله با این جوامع، اقتدار است.

امام جمعه موقت تهران درباره اقتدار منتظران امام زمان(عج) در مبارزه با سیاست های استعمارگونه آمریکا گفت: امام زمان حکومتی را به همراه خود می‌آورد که بی نظیر است و معنای واقعی کلمه توحید را محقق می سازد. یاران مهدی مانند یاران سیدالشهدا خستگی ناپذیرند و پا به پای ‌این امام می جنگند. در جنگ ۸ ساله عراق علیه ایران ما با کل دنیای استکبار مبارزه کردیم و کشورهایی از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان  شوروی سابق، عربستان، امارات و ... تا جای ممکن به عراق در راستای شکست دادن انقلاب اسلامی کمک کردند که به فضل الهی پیروز نشدند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به اینکه جنگ روانی از ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشته و همچنان وجود آن حس می شود گفت: آنچنان که هرروز با شایعه های آسیب نظام مواجه می شویم در حالی که این نظام شجره طیبه است و روز به روز قدرتمندتر می شود. جنگ فرهنگی و جنگ رسانه‌ای نیز همیشه در صحنه حضور داشتند و به ویژه اینکه جنگ فرهنگی پس از ارتحال امام خمینی(ره) شدیدتر شد و اما مهم‌ترین جنگ پیش روی ما در حال حاضر جنگ اقتصادی است. دشمنان می خواهند تا مردم دست از انقلاب بکشند؛ اما مردم مسیرشان را با بصیرت انتخاب کردند و می دانند تمام این سختی ها هزینه های زندگی با عزت است. ملت ایران خستگی را خسته کردند و در این مسابقه دشمن می بازد و این حرف‌ها تنها شعار نیست. 

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان گفت: هدف امام از این سخن صدور فرهنگ انقلاب به همراه بصیرت افزایی و تبیین و آشکار سازی چهره دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا است.  کشور ایران با صدور فرهنگ مقاومت به دیگر کشورها می تواند اقتدار خود را همگانی کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.