ولایتی اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص)، را محکوم کرد

متن پیام علی اکبر ولایتی به این شرح است:

۱۴۰۰ سال از ابلاغ پیام وحی به خاتم انبیاء حضرت رسول اکرم (ص)  می‌گذرد، پیامی که ابلاغ رحمت و مودت بین انسان‌هاست و عالی‌ترین و زیباترین مضامین را با خود به همراه داشته است.

این رسالت از همان روزهای آغازین دعوت به اسلام و ظهور دین مبین، صاحبان زر، زور و تزویر که منافع مادی و دنیوی خود را در مقابل آرمان‌هایی همچون عدالت، معنویت و آزادی در خطر می‌دیدند به انحاء مختلف به مخالفت و دشمنی وا داشت، غافل از اینکه خداوند متعال پشتیبان این نور آسمانی و الهی است.

بعثت در برهه‌ای از تاریخ روی داد که جهان با جاهلیت و بربریت مصادف بود و اینک نیز جهان در آغاز قرن بیست و یکم شاهد جاهلیت مدرنی است که جایگزین جاهلیت عصر بعثت شده است.

پس از محکومیت‌های جهانی در حالی که باید شاهد جمع‌آوری و جلوگیری از چاپ نشریه موهن به ساحت پیامبر اکرم(ص) در فرانسه می‌بودیم اما اعمال برخوردها و استانداردهای دوگانه موجب شد این تفکر شرک آمیز و ضد دینی در نظام آموزشی این کشور نیز رسوخ  و بروز یافته و تبلیغ  گردد.

تمامی این رویدادها گواه آن است که رشد روزافزون اسلام‌خواهی و اسلام‌گرایی، وجدان های آگاه و بیدار را بر پایه آموزه‌های وحیانی رشد و گسترش داده و موجب گردیده دولتمردان و هدایت کنندگان اصلی حرکت شوم به صورت علنی وارد میدان گردند و چهره واقعی و ننگین خود را رسوا سازند.

افراط ‌گری و هتک حرمت ساحت پیامبر (ص) ، دو روی یک سکه‌اند که توسط صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی علیه اسلام ناب به کار بسته شده است.

در افراطی‌گری جسم انسان ها و در اهانت، روح و تفکر بشریت هدف قرار می‌گیرد، مدعیان دروغین حقوق بشر به بهانه آزادی بیان هتاکانه‌ترین اقدامات، جنایت ها و خباثت ها را انجام می دهند و در مقابل کوچک‌ترین مخالفت و انتقاد، سخت‌ترین مجازات‌ها و برخوردها را اعمال می دارند و این در حالی است که خود را مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر نیز می نامند.

گناه بزرگ و نابخشودنی حمایت کنندگان از این اقدامات که با نقاب آزادی بیان و مدرنیته، به تایید و تشجیع اهانت کنندگان پرداخته اند، مسلماً موجب اندوه و پاسخ  مسلمانان، آزادیخواهان و عدالت جویان در جهان خواهد گردید و اتحاد و انسجام روزافزون مسلمانان، بیداری آحاد جوامع اسلامی، محکومیت جهانی این حرکات شوم و ... را که به ارزشمند ترین و بالاترین مخلوق بشر اهانت می کنند به دنبال خواهد داشت.

مجمع جهانی بیداری اسلامی همان گونه که قبلاً نیز بیان داشته است، ضمن محکوم کردن این جنایت و اهانت بزرگ، از تمامی مسلمانان می خواهد با حفظ هوشیاری و آگاهی طراحان این توطئه های ضد اسلامی را ناکام گذارند.

علی اکبر ولایتی

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.