آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو

در حال حاضر پراید ۱۱۱  نزدیک به ۱۳۶ میلیون تومان قیمت دارد و پراید ۱۳۱ نیز ۱۱۸ میلیون تومان قیمت دارد و پراید ۱۳۲ در حال حاضر ۱۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ نیز امروز ۱۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

در میان خودروهای مونتاژ اما ثبات قیمت کمتری دیده می شود و اکثر خودروهای مونتاژ از هفته گذشته تاکنون کاهش قیمت را تجربه می کنند و در حالی که قیمت پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ طی چند روز اخیر بر روی ۱ میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان ثابت مانده است قیمت مدل ۹۸ این خودرو امروز با کاهش ۲۰ میلیون تومانی یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان اعلام شده است و سوزوکی گراند ویتارا نیز امروز کاهش قیمت اندکی را تجربه کرده است و این خودرو از یک میلیارد و ۳۰۴ میلیون تومان در هفته گذشته امروز به قیمت ۱ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان رسیده است و سیتروئن سی ۳ نیز از یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان در هفته گذشته امروز به قیمت ۱ میلیارد و ۱۵ میلیون تومان رسیده است.

در کنار خودروهای مونتاژ قیمت خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک که طی چند هفته اخیر نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته است از ۴۹۴ میلیون تومان در هفته گذشته امروز به ۴۷۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۹۹ این خودرو نیز در حالی امروز ۴۹۸ میلیون تومان اعلام شده است که این خودرو هفته گذشته ۵۰۴ میلیون تومان قیمت داشته است.

در بین انواع خودروهای گروه تیبا اما از هفته گذشته تاکنون ثبات قیمت ها به چشم می خورد به گونه ای که تیبا هاچ بک ای ایکس طی چند روز ایژخیر بر روی ۱۵۵ میلیون تومان ثابت مانده است و هاچ بک پلاس نیز امروز ۱۶۲ میلیون تومان قیمت دارد و تیبا صندوقدار اس ایکس نیز امروز ۱۴۵ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت خودرو دنا معمولی نیز طی چند روز گذشته بر روی ۳۱۴ میلیون تومان ثابت مانده است و قیمت دنا پلاس دنده ای توربو نیز طی چند روز اخیر بر روی ۴۸۳ میلیون تومان ثابت مانده است و دنا پلاس دنده ای ساده طی چند روز گذشته بر روی ۴۰۱ میلیون تومان ثابت مانده است.

ساینا ای ایکس دنده ای و ساینا پلاس دنده ای نیز طی چند روز گذشته ثبات قیمت را تجربه کردند و این دو خودرو در حال حاضر به ترتیب ۱۵۲ و ۱۶۹ میلیون تومان قیمت دارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.