محسن ابراهیم‌زاده کنسرت می‌دهد

محسن ابراهیم‌زاده، خواننده موسیقی پاپ کشورمان در ادامه برگزاری کنسرت‌های موسیقی طی روزهای کرونایی، روز هشتم آبان، کنسرتی را در فضای آبنمای موزیکال مجموعه آوای خلیج فارس جزیره کیش برگزار می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، قیمت بلیت این کنسرت‌ها در قیمت‌های ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۸۰، ۲۲۰ و ۲۵۰ هزار تومانی به فروش می‌رسد.

بعد از اعلام برگزاری کنسرت‌های مجموعه هوروش بند و رضا بهرام در جزیره کیش، این سومین کنسرتی است که به خوانندگی محسن ابراهیم‌زاده در جزیره کیش میزبان مخاطبان است.

این خوانندگان از جمله هنرمندانی هستند که طی ماه‌های گذشته با مدیریت محمدحسین توتونچیان در برگزاری کنسرت‌هایشان، آثارشان را به مخاطبان عرضه می‌کنند.

البته مدیریت برنامه‌های محسن ابراهیم‌زاده به عهده مهدی کرد است اما گویا محمدحسین توتونچیان در برگزاری اجراهای زنده این خواننده نقش موثری را ایفا می‌کند.

کنسرت محسن ابراهیم زاده ساعت ۲۳:۵۹ روز پنجشنبه هشتم آبان در مجموعه آوای خلیج فارس جزیره کیش برگزار می‌شود، این در حالی است که بعد از خرید بلیت، ۲ عدد صندلی قبل و بعد از صندلی خریداری شده، جهت حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی غیرفعال می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.