اعتراف دستیار سابق ترامپ: بایدن پیروز انتخابات است عکس: AFP

"آنتونی اسکاراموچی"، دستیار سابق دونالد ترامپ که در سال ۲۰۱۷ برای مدت کوتاهی مدیر ارتباطات کاخ سفید سفید بود در گفتگویی با نشریه "بیلد" آلمان ترامپ را فردی آشفته که احساسات خوبی ندارد دانست.

وی تاکید کرد که ترامپ قدرتها و ضعف هایی دارد که متاسفانه ضعف های او بیشتر است.

این مقام سابق آمریکا در بخش دیگری از گفتگو با نشریه بیلد آلمان گفت: وقتی من او را نگاه می کنم کسی را می بینم که حال خوبی ندارد. ترامپ کسی است که به طرز باور نکردنی مضطرب و دلواپس است و دنبال جبران کردن چیزی است. ما باید بدون شرط وی را از این مسئولیت خارج کنیم. ترامپ برای این سمت فرد مناسبی نیست. کشور ما ایالات متحده آمریکا نام دارد و ترامپ یک رهبر قبیله‌ای است که تلاش می کند کشور را دچار دو دستگی کند.

اسکاراموچی همچنین گفت: آنچه که اتفاق افتاده برای دنیا و آمریکا غم انگیز است. من هم خود را تا حدی در ایجاد این اوضاع مسئول احساس می کنم چرا که برای او کار کرده و برای او پول جمع کرده‌ام. من فکر می کردم که ترامپ نوع دیگری از ریاست جمهوری را در پیش گیرد. آیا من شرمنده‌ام که ما چنین رئیس جمهوری داریم؟ بله.

این مقام سابق آمریکایی در بخش دیگری از این گفتگو ترامپ را فردی عوام فریب و خودشیفته دانسته و از نظر شخصیتی مشابه موسولینی دانست.

وی افزود: ترامپ می خواهد تنها قدرت و حاکمیت خود را نشان دهد.

این مقام سابق آمریکا از طرفداران مخفی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر سخن گفته و در عین حال گفت: اما من فکر می کنم که جو بایدن در این انتخابات پیروز خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.