حمله تند اوباما به ترامپ در آستانه انتخابات

به گزارش المیادین، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در همایش انتخاباتی جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا از سیاست‌های دونالد ترامپ انتقاد کرد.

بر این اساس، وی گفت: از اقدامات ترامپ خسته شده ایم، او مانند دیوانه‌ها رفتار می‌کند. ترامپ از انجام جدی وظایف ریاست جمهوری عاجز است.

اوباما افزود: ترامپ به راحتی به هر کسی که از او حمایت نکند توهین می‌کند و یا او را تهدید به زندانی شدن می‌کند. رفتار‌های این چنینی برای یک رئیس جمهور عادی نیست. دروغ و اتهام زنی بخش جدایی ناپذیر از مدیریت ترامپ و معاونانش شده است. مردم آمریکا باید با مشارکت گسترده در انتخابات آتی جای تردیدی برای شکست وی باقی نگذارند.

رئیس جمهور پیشین آمریکا تاکید کرد: ما شاهد ابتلای ترامپ به ویروس کرونا بودیم. زمانی که وی نمی‌تواند از خودش در برابر کووید ۱۹ دفاع کند، چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم از ما حمایت کند. دولت ترامپ می‌کوشد بیمه درمانی مقرون به صرفه (اوباماکِر) را لغو کند. شرم آور است که در این همه گیری که مردم به خدمات بیمه احتیاج زیادی دارند شما بخواهید این حق را از آن‌ها بگیرید.

اوباما بار دیگر با متهم کردن دولت ترامپ به دروغگویی، خاطر نشان کرد: اگر کسانی که قرار است رهبران ما باشند هر روز دروغ بگویند دموکراسی ما کارایی نخواهد داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.