ترافیک سنگین در هراز ادامه دارد

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز علی‌رغم یک سویه شدن این محور سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها به مرور و بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، ادامه داد: تردد از محور هراز تا ساعت ۱۲ بامداد از شمال به جنوب و در محدوده آب اسک تا رودهن به صورت یک‌طرفه ادامه خواهد داشت.

فرمانده پبیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده و هموطنان بدون مشکل خاصی در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

کهریزی اضافه کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از شهرهای عبوری محورهای هراز و فیروزکوه مانند جاجرود، بومهن، رودهن و گیلاوند با ترافیک بیشتری همراه است و در چنین شرایطی توصیه می‌کنیم هموطنان با صبر و شکیبایی مسیر را طی کرده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ خودداری کنند.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین اما روان گزارش شده و عبور انواع وسایل نقلیه از این محورها بدون گره ترافیکی در جریان است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، رعایت مدیریت زمان سفر و حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم خواهند زد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.