سرهنگ سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است، همچنین محدودیت یکطرفه شدن این محور به دلیل نبود ترافیک فوق سنگین اعمال نشد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، ادامه داد: آمد و شد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه به سمت شهر تهران سنگین و پر حجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و روان گزارش شده و هموطنان به دلیل بالا بودن ظرفیت عبور خودروها از این محورها تردد بدون گره ترافیکی و یا ترافیک‌های سنگین در جریان است.

سرهنگ محبی اضافه کرد: متأسفانه هموطنانی که در پایان هفته اقدام به آغاز سفر می‌کنند همزمان نیز اقدام به بازگشت از سفر کرده و این باعث بروز ترافیک‌های سنگین و یا فوق سنگین می‌شود، بنابراین توصیه می‌کنیم هموطنان قبل از شروع بازگشت از سفر و یا آغاز مسافرت خود، از وضعیت راه‌ها اطلاع کسب کرده و سپس اقدام به آغاز سفر کنند.

وی تأکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت حقوق شهروندی و اعمال مدیریت زمان سفر می‌توانند سفری بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان را رقم بزنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.