ادوات نظامی ارتش برای مقابله با تهدیدات چیست؟

امیر دریادار «حمزه علی کاویانی» معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ابعاد مختلف توانمندی‌های ارائه شده در نمایشگاه دفاع مقدس اظهار داشت: این نمایشگاه رسالت خود که همانا انتقال تجربیات به نسل جوان بود را محقق کرد.

وی افزود: امروز به برکت دفاع مقدس توانستیم دستاوردهای مطلوبی را کسب کنیم که نشان از اقتدار دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش یادآور شد: در حوزه تحقیقات دفاعی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و جوانان و دانشگاهیان استفاده می‌کنیم تا دست برتر را در مقابل دشمن داشته باشیم.

امیر دریادار کاویانی با تاکید بر اینکه امروز ما در قله فناوری منطقه قرار داریم، گفت: متناسب با تهدیدات و نیازهای عملیاتی به سامانه‌ها و آرایه‌های دفاعی دست یافته‌ایم.

وی ادامه داد: در حوزه نیروی دریایی ارتش ما زنجیره ای از ادوات دفاعی در سطح، زیر سطح و در ساحل را در اختیار داریم تا از امنیت ملی و منافع کشور دفاع کنیم. 

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: در هر جایی که تهدیدی علیه ما باشد با اقتدار حضور پیدا می‌کنیم و از منافع کشور دفاع خواهیم کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.