دبیر جدید جشنواره فیلم فجر منصوب شد

محمدمهدی طباطبایی‌نژاد که ۱۲ تیرماه ۹۸ از سوی حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی به‌عنوان معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی منصوب شده بود، با اتمام مأموریتش به سازمان صدا و سیما بازگشت. او تهیه‌کننده در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است.

امروز و از سوی روابط عمومی سازمان سینمایی، حکم معاون جدید معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی رسانه‌ای شد و بدین ترتیب، «سعید رجبی فروتن» ۶۰ ساله که تا پیش از این مدیر کل حوزه ریاست سازمان سینمایی بود، برای این سمت انتخاب شد.

اما این پایان ماجرا نبود و حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی علاوه بر اینکه طباطبایی‌نژاد به عنوان به عنوان مشاور خود معرفی کرد، بلکه حکم دبیری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را هم به او داد.

انتظامی در حکم خود طباطبایی‌نژاد آورده است که با همکاری فعالان سینمایی کشور که نقش اصلی در پیشبرد و تحقق اهداف فرهنگی، هنری در حوزه سینما را به عهده دارند، زمینه اجرای ایده‌های نو و خلاقانه را به ویژه در شرایط زیست کرونایی فراهم سازد.

باید منتظر ماند و دید با توجه به شرایط حاکم بر کشور و شیوع ویروس کرونا، جشنواره فیلم فجر به صورت برگزار خواهد شد. آیا با اکران‌های عمومی همراه است یا خیر؟ چون امکان لو رفتن و قاچاق فیلم‌ها در اکران آنلاین وجود دارد.

رئیس سازمان سینمایی برای ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سه دوره گذشته جشنواره فیلم فجر هم در حوزه تهیه‌کنندگی سینما آرزوی موفقیت کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.