چرا همچنان هزینه اینترنت در شاد رایگان نشده ؟

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش  درباره ایرادات وارد بر سامانه شاد و نارضایتی خانواده‌ها و والدین از کُند بودن شبکه شاد، گفت: این اشکال یا ناشی از ابزار مورد استفاده نرم افزار بوده یا مربوط به زیرساخت‌ها، اینترنت و پهنای باند است.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: همکاران خود را مأمور کرده‌ایم که اشکالات مختلف شاد را جمع‌‎‌آوری کنند و در این ارتباط با مجموعه‌های مرتبط برای حل مسائل و مشکلات در حال رایزنی هستیم.

شاد یک نرم افزار بومی است که باید به آن زمان داد

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که "شاد" یک نرم افزار بومی است، ما در حال حاضر حدود ۱۱۰ هزار مدرسه در سراسر کشور داریم که بیش از ۵۵۰ هزار کلاس دارند و در برخی از روز‌ها بیش از ۱۰۰ هزار ارتباط زنده بر بستر شاد انجام می‌‎شود.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: ممکن است حجم انبوه ارتباطات، ایراداتی را در حوزه عملیات به وجود آورد، ولی همه تلاش ما این است که این ایرادات در اسرع وقت برطرف شود.

وزارت ارتباطات قول رایگان شدن شاد را داده است

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سئوال که چرا همچنان هزینه حجم مصرفی اینترنت در سامانه شاد رایگان نشده است، گفت: وزارت ارتباطات در این زمینه قول رایگان شدن حجم مصرفی اینترنت نرم افزار شاد را داده است و آموزش و پرورش تحقق این وعده را حتما پیگیری خواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.