سردار سلامی: دشمن هرگز راهی برای سعادت به ما نشان نخواهد داد

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح «پارک ملی هوافضا» نمایشگاه دائمی توانمندی‌های راهبردی نیروی هوافضای سپاه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه این نمایشگاه نشان‌دهنده طلوع و ظهور یک قدرت جدید در صحنه بین الملل است، گفت: این نمایشگاه نمادی روشن از اعتماد به نفس ملی کشور ما و نشان دهنده این است که قوه اندیشه و تفکر جوانان ما قادر است از مدار اراده دشمنان برای تحریم عبور کند.

وی اظهار کرد: پیشرفت‌های شگفت‌انگیز و تلاش اعجاب برانگیزی که در این نمایشگاه می‌بینیم دقیقاً در دوران تحریم به دست آمده است؛ یعنی ما توانستیم از تحریم یک فرصت بسازیم و این فرصت نیز همین پیشرفت‌های علمی و فناوری‌های شتابداری است که حداقل در عرصه قدرت دفاعی آن را ملاحظه می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه مشاهده می‌کنیم که توسعه و تکامل قدرت در زمان صورت گرفته است. ما هرگز نمی‌ایستیم و در تولید قدرت متوقف نمی‌شویم و فنون و فرمول‌های توسعه علم و فناوری را برای دفاع از منافع حیاتی و ارزش‌های کشورمان به دست خواهیم آورد. معادلات استقلال را درک کرده و متوجه شده‌ایم که دشمن هرگز راهی برای سعادت به ما نشان نخواهد داد و راه سعادت جامعه ما از درون دشمنان ما عبور نمی‌کند.

سرلشکر سلامی گفت: ما در همه عرصه‌های پیشرفت جامعه می‌توانیم با تکیه بر ظرفیت‌های درونی خود به همین نسبت رشد و همه نیازهای خود را در داخل تامین کنیم. در این نمایشگاه نقشه جامع قدرت بازدارنده نظام مشاهده می‌شود؛ اراده نقطه آغاز این تولید و تولد قدرت است و جنگ نیز جنگ اراده‌ها است.

وی تصریح کرد: یک ملت تا زمانی که اراده‌ها و باورهایش نشکند، شکست نمی‌خورد و ملت ایران نیز به این درجه از عظمت رسیده است و به باورهای خود ایمان دارد؛ این مسیر توسط نسل‌های مختلف پیموده خواهد شد تا بتوانیم در تغییر توازن  و معادله قدرت اراده انقلابی نظام و ملت عزیز ایران را به دشمنان خود تحمیل کنیم و به آن استقلال حقیقی و همه جانبه دست یابیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.