یوفا امروز (چهارشنبه) نامزدهای نهایی بهترین بازیکن سال را اعلام کرد که دی بروین (منچسترسیتی)، لواندوفسکی (بایرن مونیخ) و مانوئل نویر (بایرن مونیخ) در این فهرست دیده می‌شوند. موفقیت بایرن در لیگ قهرمانان اروپا که با قهرمانی این تیم همراه شد موجب شده است لواندوفسکی بیشترین شانس کسب جایزه بهترین بازیکن سال یوفا را داشته باشد. این عنوان یکم اکتبر (۱۰ مهر) همزمان با برگزاری قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اهدا خواهد شد. 

لواندوفسکی بهترین گلزن لیگ قهرمانان و بایرن مونیخ در کسب سه گانه بایرن در این فصل نقش کلیدی داشت. مهاجم لهستانی که به خاطر برگزار نشدن مراسم توپ طلا در سال ۲۰۲۰ شانس کسب این جایزه را ندارد اکنون می‌تواند عنوان بهترین بازیکن سال یوفا را به دست آورد. او می‌توانست یکی از شانس‌های اصلی هم برای جایزه The Best باشد که آن مراسم هم به خاطر بحران کرونا لغو شد. 

حضور نویر در این فهرست باعث شگفتی بود و یوفا به خاطر عملکرد خوب دی بروین در این فصل با وجود حذف سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر لیون این بازیکن را در میان نامزدهای نهایی قرار داد. 

یوفا همچنین سه نامزد نهایی در بخش مربیان را اعلام کرد که به سه آلمانی اختصاص دارد. فلیک، کلوپ و ناگلزمن شانس کسب این جایزه را دارند. فلیک که در میانه فصل به عنوان جانشیان نیکو کواچ هدایت بایرن را بر عهده گرفت بیشترین شانس برنده شدن را دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.