سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج مستضعفین که امروز (چهارشنبه) برگزار شد با اشاره به جنگ نرم دشمنان اظهار کرد: امروز رسانه در کارزار و خط مقدم جنگ فرهنگی است، به خصوص اینکه متاسفانه معلوم نیست چرا مسئولان ما تصمیم دارند که این عرصه همچنان در دست دشمن باقی بماند. آمریکا تنها عرصه‌ای که به آن امید بسته است، رسانه است.

وی ادامه داد: امیدواریم که این خرمشهر اشغال شده فضای مجازی را ما بتوانیم مجددا از دشمن پس بگیریم و بدانیم که این عرصه دست سرویس های جاسوسی نیست و این هم یک جنگ و یک دفاع مقدس است که بسیار سخت تر از دفاع قبلی است. امروز آمریکا در ذلیل‌ترین دوران خودش به سر می‌برد و به آتش کشیدن پرچم آمریکا که در بیست‌ودوم بهمن ماه در کشور ما انجام می‌شد، امروز به داخل کشورش رفته است.

سردار نقدی گفت: امروز یکی از موضوعات مهم و چاره ساز برای ما دعاست و ما نیاز به یک نرم افزاری داریم که بتواند در زمان و مکان مخصوص این دعاها را به ما معرفی کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران افزود: امروز رسانه‌ای های کشور در یک کارزار سختی هستند. روزی شاهد بودیم که اگر اهانتی به امام خمینی (ره) می‌شد رزمنده‌ها حاضر بودند جان دهند و امروز هم حفظ ارزش‌های انسان‌ها در حوزه فضای مجازی باید جدی شود.‌

نقدی با اشاره به اهداف فعالیت‌های بسیج در فضای مجازی اظهار کرد: امروز در حوزه بازی رایانه‌ای بازی موضوع نجات جورج فروید را داریم که طی آن بسیجیانی بیایند او را از زیر پای پلیس آمریکا نجات دهند و اگر این موضوع بعد فرامنطقه‌ای و جهانی شود ارزشمندتر است. در حوزه انیمیشن و پویا نمایی هم محور صحنه، ورود ما به بیت‌المقدس است، آفرینش صحنه ورود همه اقوام به بیت‌المقدس می‌تواند با بهره‌گیری از واقعه فتح مکه الهام باشد و این روز به تصویر کشیده شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.