رژه خودرویی کمک های مومنانه نیروهای مسلح با حضور سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش با حضور بیش از ۲۵۰ خودروی سبک و سنگین عصر دوشنبه در اهواز برگزار شد.

در این رژه خودرویی بیش از ۵۴ هزار قلم کالای اساسی به نمایش گذاشته شد. این کالاها هفته دفاع مقدس بین نیازمندان استان خوزستان توزیع می شود.

همچنین در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ، عملیات اجرایی احداث و بازسازی ۶۶ واحد مسکونی در شهرستان کارون که سیلاب سال گذشته باعث آسیب رساندن به آن ها شد، در آیینی با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شد.

در این طرح قرار است ۳۷۰ واحد مسکونی توسط سپاه، بنیاد مسکن و کمیته امداد و با استفاده از گروه های جهادی احداث و بازسازی شود.

آیین تجلیل از شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز نیز روز دوشنبه با حضور جمعی از مقامات استانی، نظامی، انتظامی و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

همچنین به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، مراسم ادای احترام به شهدای حادثه تروریستی رژه ۳۱ شهریور صبح امروز (دوشنبه ۳۱ شهریور) با حضور مسئولان کشوری و لشکری و خانواده شهدا در اهواز انجام شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.