امیر سرتیپ خلبان هادیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه تلویزیونی "یه روز تازه" شبکه پنج سیما، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گفت: در هفته دفاع مقدس تلاش می‌کنیم گوشه‌ای از رشادت‌های این عزیزان را به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش افزود: مردم هفته گذشته شاهد برگزاری رزمایش ذوالفقار ۹۹ بودند و آنچه مسلم است، وضعیت نیرو‌های مسلح در آمادگی خیلی خوب و بسیار متفاوت است. امروز نقطه عطفی در قدرت نرم ما هم به وجود آمده و آمادگی رزمی و بازدارندگی راهبردی نیرو‌های مسلح اعم از ارتش وسپاه هم عالی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: در نیروی هوایی با تلاش مخترعین، پیشکسوتان، شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک پیشکسوتان و جهادی‌ها دستاورد‌های تسلیحاتی خوبی داریم که مردم عزیز بخشی از آن را در حوزه موشک، شبیه‌ساز و در حوزه ساخت هواپیمایی مانند هواپیمای کوثر و یاسین مشاهده کردند.

سرتیپ هادیان با تاکید بر اینکه ما در مرز فناوری هستیم و به خوبی پیش می‌رویم خاطرنشان کرد: مردم مستحضر هستند تجهیزات نظامی به ویژه در مورد تجهیزات هوافضا، دریا، زمینی و هوایی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا به مرز استاندارد برسد و امروز خیلی شرایط خوب است. قطعا سابقه ما در دفاع‌مقدس گویای این امر است و به دشمن می‌گوید دچار اشتباهات محاسباتی نشوند و اگر خدایی نکرده کسی خطا کرد و چشم طمعی به آب و خاک کشورمان داشته باشد، قطعا نیرو‌های مسلح در بالاترین حد آمادگی هستند و پاسخ کوبنده‌ای به دشمن می‌دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.