شبکه اجتماعی توئیتر بار دیگر به یکی از پیام‌های توئیتری «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا درباره رأی‌گیری پُستی در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌روی این کشور واکنش نشان داد. 

به نوشته وبگاه هیل، توئیتر در واکنش به پیامی که ترامپ، پنجشنبه صبح در حمله به نحوه رأی‌گیری به صورت پستی، منتشر کرد، بر چسب زد.

این شبکه اجتماعی با اضافه کردن لینکی، کاربران را به صفحه‌ای منتقل می‌کند که حاوی اطلاعاتی درباره روش امن رأی‌گیری پُستی است. 

توئیتر در این باره نوشت: «ما به دلیل انتشار گفته‌های بالقوه گمراه‌کننده در مورد فرآیند رأی‌گیری پستی و به منظور ارائه اطلاعات بیشتر برای افرادی که این توئیت را مشاهده می‌کنند، به این توئیت برچسب زدیم.»

دونالد ترامپ در توئیت روز پنجشنبه خود نوشته بود ایالت‌هایی که به طور غیر‌غیابی یا پُستی رأی‌گیری می‌کنند قبل از اینکه دیر شود از مردم خود بخواهند مانند گذشته به مراکز اخذ رأی‌ بروند و رأی بدهند. 

رئیس‌جمهور آمریکا از مدت‌ها قبل علیه رأی‌گیری پستی موضع‌گیری کرده و مدعی شده که بر‌گزاری انتخابات به این صورت متقلبانه خواهد بود.

بسیاری از تحلیلگران این موضع ترامپ را بی‌ربط به بحران‌هایی که دولت آمریکا با آن‌ها دست به گریبان است و جا ماندن ترامپ در نظرسنجی‌ها از «جو بایدن»  رقیب دموکراتش نمی‌دانند.

انتظار می‌رود به‌علت شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا، میلیون‌ها آمریکایی در انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر (۱۳ آبان) این کشور به روش پستی شرکت کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.