با  قابلیت‌های بی‌نظیر و جدید اسپاتیفای آشنا شوید

بنابر اعلام فوربس، شرکت اسپاتیفای (Spotify)، به‌عنوان محبوب‌ترین و قدرتمندترین سرویس پخش آنلاین موسیقی جهان که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد حالا ۳ قابلیت جدید و بزرگ برای کاربران دارای اکانت رایگان خود در نظر گرفته است که خبر آن‌ها درز کرده است. برخی از این قابلیت‌ها، مانند گوش دادن آفلاین تا پیش از این فقط در اختیار دارندگان اکانت‌های پرمیوم اسپاتیفای بود. اتفاقی که ممکن است بسیاری از کاربرانی که به دنبال نسخه های کرک شده اسپاتیفای هستند را به سوی نسخه رایگان هدایت کند.

بر اساس تصاویر لو رفته به نظر می‌رسد اسپاتیفای مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید، از جمله حالت کارائوکه را به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد.

اسپاتیفای

با کارائوکه اسپاتیفای خواننده شو!

جالب‌ترین قابلیت جدیدی که به اسپاتیفای اضافه شده و پیشتر نیز زمزمه‌هایی درباره آن به گوش رسیده بود افزودن حالت «کارائوکه» است. البته در حال حاضر متن آهنگ‌های انتخاب شده در حالت پخش (Now Playing) نمایش داده می‌شود، اما به نظر می‌رسد که این شرکت در تلاش است تا این حالت را به کارائوکه تمام عیار تبدیل کند. در آپدیت درز کرده به نظر می‌رسد فضای بیشتری در اختیار متن گذاشته شده و گزینه تنظیم میزان صدای خواننده را نیز در آن تعبیه کرده‌اند.

البته اسپاتیفای اولین سرویس پخش آنلاین موسیقی نخواهد بود که چنین قابلیتی را در پلتفرم خود ارائه می‌دهد. دیزر (Deezer) در اوایل سال جاری اعلام کرد که در حال کار بر روی قابلیت کارائوکه در دستگاه‌های مرتبط با کروم‌کست گوگل (Chromecast Google) است که به کاربران امکان آن را می‌دهد که تلویزیون‌های خانگی خود را به دستگاه کارائوکه تبدیل کنند.

اسپاتیفای

تنها پرمیوم‌ها به گوش دادن آفلاین دسترسی ندارند

از جاهایی که بی تردید نمی‌خواهید در آن‌ها آواز بخوانید، داخل هواپیما، قطار، اتوبوس و مترو است. به نظر می‌رسد اسپاتیفای در بروزرسانی جدید خود قصد دارد کار را برای مسافرانی از این دست که دائما در حال تردد هستند، آسان کند.

اسکرین شات‌های لو رفته نشان می‌دهد که شرکت اسپاتیفای قصد دارد تا به دارندگان حساب‌های کاربری رایگان، 30 دقیقه گوش دادن آفلاین را پیشنهاد کند. این امر البته ممکن است موجب نارضایتی مشترکان حساب‌های کاربری پرمیوم این سرویس شود، زیرا دسترسی یه پخش آفلاین یکی از اصلی‌ترین دلایل و مشوق‌های کاربران برای خرید اشتراک اسپاتیفای بوده است.

e3ee7d880c83116244fa4de3a79850c8707fbb41-1280x720

رابط داخل ماشین جدید برای کاربران رایگان اسپاتیفای

آن گونه که به نظر می‌رسد اسپاتیفای تنها به فکر مسافران قطار و مترو نبوده است و مسافران دیگری را هم در تغییرات خود در نظر گرفته است. رانندگان هدف بعدی اسپاتیفای هستند که با توجه به اسکرین شات لو رفته از صفحه رابط کاربری جدید حالت خودرو، مشخص شده است که این سرویس یک توانایی تازه برای جستجو و پخش آهنگ های خود اضافه کرده است که بدون لمس چیزی و تنها از طریق فرمان صوتی آهنگ مورد نظر را پیدا می‌کند و آن را پخش می‌کند. چنین قابلیتی به رانندگان کمک می‌کند تا در پشت فرمان با وسوسه کمتری مشغول به مرور لیست پخش‌ها و آلبوم‌ها به دنبال آهنگ مورد علاقه خود باشند. دکمه جستجوی صوتی در نسخه جدید جای دکمه لایک را می‌گیرد که در رابط حالت اتومبیل فعلی قرار دارد.

البته باید افزود که هنوز مشخص نیست هر یک از این ویژگی‌های جدید، به طور کامل در اسپاتیفای راه اندازی می‌شوند یا تنها شامل گروه منتخبی از کاربران به شکل آزمایشی قرار خواهد گرفت.

brb_04_01_19-spotify

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.