شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که قصد دارد در ۱۵ سپتامبر و در یک مراسم آنلاین ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کند. اپل همواره مراسم خود را به صورت فیزیکی و به صورت بسیار مجلل برگزار می‌کند و تقریبا کلیه برنامه‌های شرکت اپل در محل مرکزی این شرکت و در شهر کوپرتینو یا در کالیفورنیا برگزار می‌شد، اما این بار شیوع ویروس کرونا باعث شده تا اپل از عادت همیشگی خود صرف نظر کرده و تصمیم به برگزاری یک مراسم آنلاین گرفته است. از طرفی هم نباید فراموش کرد که اپل در رویداد توسعه دهندگان خود که در ماه ژوئن برگزار شد، توانست به خوبی عمل کند و این رویداد بدون هیچ کم و کاستی برگزار شد.

در اعلامیه‌ای که شرکت اپل برای برگزاری مراسم خود منتشر کرد، هیچ اشاره‌ای به مواردی که قرار است معرفی کند نکرده و صرفا در این اطلاعیه از عبارت Time Flies استفاده کرده است که نشان می‌دهد اپل قصد معرفی ساعت هوشمند جدید خود در این مراسم را دارد. گفتنی است اپل از آیفون‌های جدید خود تا ماه اکتبر رونمایی نخواهد کرد.

اپل واچ

محصولاتی که اپل از آن‌ها رونمایی خواهد کرد

طبق اطلاعات منتشر شده اپل در حال آماده سازی دو نوع اپل واچ بالا رده و پایین رده است که احتمالا هر دو آن‌ها هفته آینده معرفی خواهند شد؛ علاوه بر این به تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل در ماه اکتبر نسخه جدید آیفون را وارد بازار خواهد کرد. گفتنی است اپل روی یک تبلت iPad Air با نمایشگر بدون حاشیه کار می‌کند که این دستگاه نیز در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد.

از دیگر محصولاتی که اپل قصد معرفی آن‌ها را دارد می‌توان به یک نسخه کوچک‌تر و اقتصادی‌تر از HomePod و یک نسل جدید از هدفون‌های Airpod اشاره کرد که به احتمال بسیار زاید تا اواخر سال جاری میلادی معرفی نخواهند شد. با این حال هنوز شرکت اپل درباره محصولات جدید خود حرف نزده است و باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت منتظر ماند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.