آیین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید امروز ۱۵ شهریور ماه در مدرسه نوجوانان منطقه ۴ تهران برگزار شد و طی آن رییس جمهور زنگ سال تحصیلی جدید را به صورت ویدئو کنفرانسی به صدا در آورد.

مراسم نواختن زنگ مهر با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس و وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی و همچنین انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، به صورت حضوری در مدرسه نوجوانان منطقه ۴ شهر تهران برگزار شد. 

به گزارش ایسنا، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در آیین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه نوجوانان منطقه ۴ تهران در حال برگزاری است گفت: شروع آخرین سال تحصیلی قرن را خدمت معلمان و دانش آموزان تبریک می گوییم.

وی افزود: پروژه مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید از بهمن ۹۸ کلید خورد و کارگروه‌های شش گانه با ساماندهی نیروی انسانی ،مشکل نیروی انسانی را برطرف کردند. کارگروه تامین و تجهیز مدارس نیز خوشبختانه فضای مورد نیاز برای مهر ۹۹ را تامین کردند. کارگروه نظارت کار انتصاب مدیران جدید را رقم زد و کارگروه سلامت در راستای تضمین سلامت نوجوانان گام های موثری برداشت.

فولادوند ادامه داد: در همین ساعت به صورت همزمان حدود ۲۰ مراسم بازگشایی مدارس با حضور معاونین رئیس جمهور و برخی اعضای هیات دولت و دستگاه‌های اجرایی در سطح تهران در حال برگزاری است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.