شرط حضور فرهاد مجیدی در استقلال لو رفت

فرهاد مجیدی تصمیم خود را گرفته است ولی اگر سعادتمند برود، او ماندنی می‌شود، چون حمایت اکثر بازیکنان استقلال و هواداران را هم پشت‌سر دارد.

فرهاد مجیدی صراحتاً اعلام کرده بعد از فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور می‌رود؛ حالا چه استقلال ببرد و چه شکست بخورد. در عین حال هیچ تضمینی برای بازگشت استراماچونی وجود ندارد و اگر فرهاد مجیدی برود، احتمالاً دوباره بحث حضور مربیان ایرانی مطرح می‌شود. طبق شنیده‌های موثق ما در جلسه مدیران استقلال نام منصوریان توسط یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه مطرح شد که البته خیلی مورد استقبال قرار نگرفت. از طرفی گفته می‌شود جواد نکونام یکی از گزینه‌های استقلال است، اما در حال حاضر مجیدی محبوبیت بیشتری نسبت به تمام مربیان ایرانی دارد و محبوبیت او بعد از بردن دوباره سپاهان اصفهان و پرسپولیس بیشتر شده است.

مجیدی تصمیم خود را گرفته است ولی اگر سعادتمند برود، او ماندنی می‌شود، چون حمایت اکثر بازیکنان استقلال و هواداران را هم پشت‌سر دارد. ضمن آن که مجیدی در مصاحبه دوشنبه‌شب خود صراحتاً اعلام کرد با این کادر مدیریتی که دلش برای استقلال نمی‌سوزد، حاضر به ادامه همکاری نیست. در واقع این پیامی غیرمستقیم به وزارت ورزش و جوانان بود که مجیدی در صورت تغییر در کادر مدیریتی، حاضر به ادامه همکاری است. با این وجود باید تا بعد از بازی حساس پنج‌شنبه صبر کرد و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.