سرهنگ کارآگاه" علی کنجوریان" در تشریح این خبر گفت: شانزدهم آذر سال گذشته شهروندی ۳۶ ساله طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مدعی شد، هنگام برگشت از محل کارم سوار یک دستگاه پژو ۲۰۶ سفید رنگ با دو سرنشین شده که پس از طی مسافتی با ضرب جرح و تهدید سلاح سرد، اموال و مدارک ام شامل گوشی تلفن همراه ۱۰ میلیون تومانی و دو میلیون وجه نقد را سرقت و من را در حوالی اتوبان امام علی پیاده و متواری شده اند .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در ادامه افزود : پس از تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری ۱۱۰ شهدا پرونده با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد. بدوا کارآگاهان با راهنمایی شاکی به محل سوار و پیاده شدن او از خودرو اعزام و به جمع آوری سرنخ پرداختند.

این مقام انتظامی بیان داشت : کارآگاهان موفق شدند راننده خودروی ۲۰۶ که یکی از مجرمان سابقه دار به نام سعید ۳۰ ساله بود را شناسایی که پس از روئیت تصویر متهم توسط شاکی او نیز وی را به عنوان یکی از سارقان معرفی کرد.

کنجوریان گفت : با شناسایی اولین متهم کارآگاهان با هماهنگی های قضائی ۲۵ مرداد ماه وی در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات اولیه به پایگاه ششم این پلیس انتقال می یابد. 

وی ابراز داشت: با انتقال سعید به پلیس آگاهی وی در بازجویی لب به اعتراف گشود و ضمن اقرار سرقت به عنف از شاکی اظهار داشت، به همراه یکی از دوستانم به هویت امیر شاکی را سوار خودرو کردیم و پس از ضرب و جرح اموال وی را سرقت و او را در کنار اتوبان امام علی رها کردیم .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با بیان اینکه دستگیری متهم دوم پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: سعید با قرار تامین مناسب از سوی بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، برای تکمیل تحقیقات در اختیار این پایگاه قرار دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.