بهناز شفیعی همسر ناصر حجازی پیشکسوت فقید باشگاه استقلال درباره اتفاقات بعد از دربی و پخش آن ویدیو می گوید: بیست تا سی نفر میهمان داشتیم من و آتوسا به خاطر استرس زیاد پنالتی ها به اتاق دیگری رفتیم اما متاسفانه بین هواداران دو تیم که میهمان ما بودند کری خوانی بدی بوجود آمد و آن حرف های زشت زده شد. بنده به محض اینکه مطلع شدم در صفحه اینستاگرام خود پستی گذاشتم و عذرخواهی کردم ضمن اینکه با آن عده که میهمانم بودند  برخورد کردم. همسر حجازی درباره اینکه چه کسی آن ویدیو را پخش کرد به خبرنگار خبرآنلاین گفت: متاسفانه یکی از میهمانان استوری کرده بود و خیلی زود متوجه اشتباهش شد و آن ویدیو را پاک کرد اما به من گفتند یک خانمی از شهرستان این ویدیو را ذخیره کرده و آن را پخش کرده است.

همسر بازیکن اسطوره ای سابق استقلال درباره اینکه آیا آن کلیپ را تا حالا دیده و از توهین های آن به احمد نوراللهی خبر  دارد یا نه گفت: کلیپ  را ندیدم اما احمد پسر بسیار باشخصیتی است به من گفتند که بین خودشان کری می خواندند و به نوراللهی توهین نکردند با این حال به همه آنها تذکر دادم و خودم هم عذرخواهی کردم.

خانم شفیعی همچنین درباره توهین و فحاشی های بوجود آمده به اسطوره های فوت کرده دو تیم ادامه داد: توهین و فحاشی بعضی افراد به هیچ عنوان جای دفاع ندارد و ما آنها را پرسپولیسی اصیل نمی دانیم. روزی که روی سنگ مزار ناصر اسید ریختند شخصی تماس گرفت و به من گفت بگویید کار پرسپولیسی هاست اما من هرگز همچین حرفی نزدم چون پرسپولیسی های واقعی همیشه زودتر از استقلالی ها در مراسمات ناصر حاضر می شدند و همیشه بین ما احترام بوده و خواهد بود. وقتی بزرگان پرسپولیس مثل آقایان پروین و پنجعلی و عابدزاده همیشه پیشگام در مراسمات ناصر شرکت می کنند بزرگی پرسپولیسی ها را نشان می دهد و ما هیچ وقت این خوبی ها را فراموش نمی کنیم.

همسر مرحوم حجازی در پایان صحبت هایش گفت: هواداران هردو تیم سالهاست برای همین کری می خوانند که اگر با احترام باشد هیچ عیبی ندارد بازهم برای آن کلیپ  از هواداران واقعی پرسپولیس عذرخواهی می کنم و برای هردو تیم و طرفداران سرخابی آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.