ابراهیم قنبری اظهار کرد: ظهر امروز (۷ شهریورماه) در بازه زمانی دو ساعته، دو مورد آتش‌سوزی نیمه سنگین در منازل مسکونی در منطقه پردیس رخ داد.

وی افزود: نخستین حادثه آتش‌سوزی در ساعت ۱۳:۴۷ رخ داد که در پی این حادثه دو خودروی آتش‌نشانی از ایستگاه ۷۱ یه محل حادثه اعزام شدند. آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و به اطفای آتش اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه علت این حادثه اتصال برق کولر اسپیلت خانه بود، عنوان کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل، تقریبا ۴۰ دقیقه درگیر عملیات اطفای حریق بودند و پس از اطفای کامل این حریق، به ایستگاه خود بازگشتند.

وی به آتش‌سوزی خانه‌ای دیگر در منطقه پردیس اشاره کرد و گفت: این آتش‌سوزی نیز در ساعت ۱۶:۲۵ در یک منزل مسکونی در پردیس رخ داد. آتش‌نشانان ایستگاه ۷۱ مجددا در مدت زمان سه دقیقه، به محل حادثه رسیدند و کار کنترل و مهار حریق را آغاز کردند.

قنبری افزود: علت و کانون اولیه این آتش‌سوزی، زغال‌های درون انباری خانه بود که با شعله‌ور شدن و سرایت به خودروی پارک شده درون خانه، موجب افزایش خسارت شد.

وی گفت: آتش‌نشانان در نهایت، با اطفای خودرو و کانون حریق، ساعت ۱۶:۵۰ شعله‌های این حریق را نیز مهار کرده و پس لکه‌گیری حریق و تهیه گزارش، به ایستگاه خود بازگشتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.