همسرم خیلی عجیب و غریب از ابتدا پای کار و همراه من بود، در آن فضا و آن مشکلات. به هر حال پسر کوچولو هم دارم. جالب است که پسرم تا آخر شب می نشیند و فوتبال برتر را می بیند. هر وقت هم تیتراژ اول برنامه را می بیند با زبان بچه گانه و شیرین خودش می گوید فوتبال برتر.

خلاصه خانواده همراه من بودند. اینکه دوام آوردم به خاطر حمایت خانواده‌ام بود و لطف مردم و همنطور تلاش فوق العاده بچه های فوتبال برتر و همینطور حمایت گروه ورزش شبکه. با هر شرایطی که بود ادامه دادیم و توانستیم بازی عقب افتاده را حتی مساوی کنیم و ببریم. خداروشکر.

وی در مورد نظرسنجی منتشر شده تازه صداوسیما هم گفت:به نظر من آماری که از بیننده فوتبال برتر بود، خنده دار است. کسی که این آمار را می‌بیند می‌تواند قهقهه بزند. این زوم فقط روی فوتبال برتر است. تنها آماری که از آمار afc خنده دارتر است، همینی است که درباره فوتبال برتر پخش می‌شود. مثلا کنفدراسیون نظرسنجی می‌گذارد بهترین هافبک چپ 20 سال قبل و بازیکنی از نپال، ویتنام یا بنگلادش بهترین می شود.

طرف رای‌اش از سون بالاتر می رود. مگر نبود بازیکن هندوستان از ناکاتا بالا زد؟ آمار فوتبال برتر هم مثل آن نظرسنجی خنده دار است. ببخشید اعداد که دروغ نمی گویند. فیدبک برنامه در شبکه های اجتماعی مشخص است. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.