روزنامه القدس العربی نوشت، حساب کاربری "بدون سایه" که از سوی افسر اطلاعاتی امارات در توییتر اداره می‌شود تحت عنوان "بندهای محرمانه عادی سازی" مطالبی را توییت کرده و نوشته است: اسرائیل به نظارت بر تمام حساب‌های افراد، شرکت‌ها، موسسات خصوصی فعال در داخل کشور و نظارت بر تمامی حواله‌جات بانکی می‌پردازد.

او در ادامه این مطالب آورده است: تمامی بنادر دریایی و پایگاه‌های هوایی تحت نظارت دائم اسرائیل خواهند بود. همچنین اسرائیل بر تمام شبکه‌های ارتباطی و شبکه‌های مجازی و اسامی افراد و تابعیت‌های کارمندان در رسانه‌ها، روزنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی دولت نظارت خواهد داشت.

این حساب کاربری اشاره می‌کند، تل‌آویو از اطلاعات تمامی دیپلمات‌ها، نظامیان، کارمندان مدنی و کارمندان سفارت‌خانه‌های امارات در خارج اطلاع خواهد یافت. همچنین از حساب‌های بانکی آنها و محل زندگی‌شان در کشورهایی که مقیم آنها هستند، مطلع خواهد شد.

او در این حساب کاربری می‌افزاید، امارات "تمام حجم سلاح‌ها، منابع آن، صنایع و سال‌های امحا و رهایی از آنها، محل‌های ذخیره سازی آنها و اسامی محافظان آنها را در اختیار اسرائیل می‌گذارد.

او همچنین از نشست‌های هماهنگی اطلاعاتی اسرائیل و هند در امارات به طور دوره‌ای که با اطلاع سازمان امنیتی امارات انجام می‌شوند، پرده برداشت.

این اطلاعات منجر به بحث و جنجال بسیار در توییتر شد. یکی از فعالان توییت کرد، اگر درست باشد ولیعهد ابوظبی کشورش را فروخته و تقدیم رژیم صهیونیستی کرده است. دیگر امارات کشور مستقل نخواهد بود و دیگر اسراری نخواهد داشت. چه آینده‌ای در انتظار ملت این کشور خواهد بود؟

یک کاربر دیگر نوشت: کل امور کشور تقدیم رژیم صهیونیستی می‌شود تا به لحاظ قانونی به خاطر اقداماتش در گذشته و اقداماتش در آینده از نابودی ملت‌ها و کشورهای اسلامی و عربی رهایی یابد. بن زاید جنگ علیه مسلمانان و اسلام را زمانی که با شیاطین هم‌پیمان می‌شود، افزایش خواهد داد.

فعالی به نام عارف الزین می‌گوید: این خودکشی کشور و ملت و تحویل آینده زندگی‌شان به آنهاست. زندگی زیر لطف اسرائیلی‌ها چه ارزشی دارد؟

فعال فلسطینی می‌گوید این توافقنامه اشغالگری است و این توافق تحت نظارت آمریکا یعنی امارات هر آنچه اسرائیل و آمریکا می‌خواهند، انجام دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.