برخی منابع صهیونیستی سه‌شنبه شب، از بروز درگیری لفظی میان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «نفتالی بنت» وزیر جنگ این رژیم در یک جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری «صفا»، این درگیری پس از آن شکل گرفت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعضای دولت این رژیم را به درز دادن صورت‌جلسات به بیرون متهم کرد.

نتانیاهو ضمن متهم کردن این افراد گفت:‌ «از درز دادن اطلاعات از اینجا دست بکشید؛ درز اطلاعات به رسانه‌ها کمکی به شما نمی‌کند. اگر شرایط به این شکل ادامه پیدا کند، پیشنهاد می‌کنم جلسه را به صورت زنده پخش کنید. لحظه‌ای در بازجویی اعضای دولت با دستگاه دروغ‌سنج تردید نمی‌کنم تا از کسی که اطلاعات را به بیرون درز می‌دهد بشناسم».

نتانیاهو در ادامه صحبت‌هایش نفتالی بنت را به شکست در فراهم کردن ابزارهای کافی برای تشخیص کرونا متهم کرد. این درگیری تا جایی پیش رفت که دو طرف بر سر یکدیگر فریاد کشیدند.

به گفته برخی ناظران این درگیری در اصل بدان دلیل است که نفتالی بنت احساس می‌کند،‌ نتانیاهو دیگر به حزبش نیازی ندارد و ممکن است در اولین مزایده پس از ائتلاف با «بنی گانتز» رئیس حزب «آبی- سفید» او را بفروشد و وزارت جنگ را به بنی گانتز بسپارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.