سید محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت هفته دولت در برنامه خبری شبکه خبر با ارائه گزارشی گفت : این دولت با مشکلات زیادی مواجه بوده است بخشی آن مربوط است به بی‌مهری‌ها که بیشترین هجمه‌ها و بی‌مهری‌ها نسبت به آن صورت گرفت. کارکردهای این دولت نقد و بسیاری از آن مصادره شد مثلا در بحث امنیت نقش بی‌بدیل وزارت اطلاعات نمی‌توانیم منکر شویم. به صدها تیم تروریستی ضربه وارد کرده است و گاهی وزارت اطلاعات مورد جفا قرار می‌گیرد. 

او گفت: درست است که امنیت محصول همه دستگاه‌های امنیتی است اما در مورد امنیت داخلی وزارت اطلاعات با فاصله زیاد حرف اول را می‌زند. اما گاهی می‌بینیم این موارد مصادره می‌شود و نقش وزارت نفی می‌شود. 

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه اگر حمایت‌های بزرگوارانه مقام معظم رهبری نبود این دولت چندین‌بار زمین زده شده بود گفت: رهبری در ماجرای بنزین فداکارانه وارد شدند و رهنموهای پدرانه به نمایندگان مجلس دادند که ما باید شاکر نعمت ولایت باشیم و قدردان محبت های بی‌دریغ مقام معظم رهبری نسبت به دولت باشیم و راه آن این است که زیر چتر هدایت رهبری ایشان با هم باشیم. 

او گفت: کشور با دولت تنها اداره نمی‌شود همه باید وارد شوند و همه قوا و نهادها باید باهم باشند کشور برای همه است و از آن همه آحاد ملت است. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.