بنابر اعلام ساوث چاینا مورنینگ پست، مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ در یک پیش گفتار برای این کتاب خاطراتش تحت عنوان "بی وفا: یک کتاب خاطرات" نوشته است: همانطور که شما در صفحات این کتاب کشف خواهید کرد ترامپ با کمک روسیه در انتخابات تقلب کرد زیرا انجام هر کاری – و واقعا هم منظور من هر کاری است – برای "پیروزی" همیشه الگوی معامله و شیوه زندگی او بوده است.

این پیش گفتار ۳۷۰۰ کلمه ای چیز جدیدی درباره مساله مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا فاش نکرده و مشخص نیست که خود کتاب چه جزئیاتی در این مورد دارد.

رابرت مولر، بازرس ویژه سابق پرونده تحقیقات درباره ارتباط ترامپ با روسیه به این نتیجه رسید که روسیه کمپین قابل توجهی را برای کمک به پیروزی ترامپ در سال ۲۰۱۶ به راه انداخت. کوهن سالها با ترامپ همکاری نزدیک داشته تا اینکه ضد او شد و مشهود ترین مورد آن شهادتش به کنگره در سال گذشته میلادی قبل ازاستیضاح ترامپ بود.

کوهن به طور استعاری گفت که می داند ترامپ "استخوانها" را کجا پنهان کرده زیرا این استخوانها را خودش دفن کرده است.

برایان مورگنسترن، سخنگوی کاخ سفید به اعتبار صحبتهای کوهن حمله کرده و گفت: او به سادگی به دروغ گفتن معمولش اذعان کرده اما انتظار دارد مردم حرفهایش را باور کنند تا بتواند از فروش کتابش پول در بیاورد. این تاسف برانگیز است که رسانه ها از این مرد مستاصل و غمگین برای حمله به رئیس جمهور ترامپ بهره برداری می کنند.

کوهن ۵۳ ساله مشغول طی مجازات سه سال حبسش از بابت فرار از پرداخت مالیات، طرح اظهارات دروغ و نقض قوانین مالی کمپین انتخاباتی است هر چند که در ماه مه به بازداشت خانگی منتقل شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.