امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سیزدهمین همایش فرماندهان نمونه یگان های عمده این نیرو که همزمان در تهران و قرارگاه های منطقه ای برگزار شد گفت: اصول فرماندهی در نزاجا بر سه اصل ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری بنا شده است.

وی در این مراسم اظهار کرد: امروز صراط مستقیم اطاعت و فرمانبرداری از ولی فقیه است و در آیه شریفه سوره فاتحه الکتاب منظور از نعمت، نعمت ولایت است و صراط مستقیم وجود نازنین ولی امر مسلمین  جهان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش  در ادامه با اشاره به موضوع تحرک در نیروی زمینی ارتش افزود: در نیروی زمینی ارتش طرح های لبیک را ترسیم کرده ایم که انجام این طرح ها مصداق تحرک و حرکت رو به جلو است.

امیر حیدری، جلوگیری از توقف، پیگیری و تلاش جهادی را کلید واژه مطالبات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) عنوان و تصریح کرد: کلیه برنامه ها و اقدامات را مدیریت شده و با قوت انجام دهید و رو به جلو حرکت کنید و در این هیچ طرحی را متوقف نکنید، شما فرماندهان باید حرکت رو به جلو را در دستور کار خود قرار دهید.

وی با اشاره به بهره گیری از علم و دانش بابیان اینکه به اعتبار سخن معصومین(ع) علم، برتری، ارجحیت، راهگشایی و قدرت می آورد خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود مقام معظم رهبری و مکتب رهایی بخش اسلام روز به روز در حال تولید قدرت است و قدرت بالای نظام موجب شده تا تمامی رسانه های دشمن پیکانشان را به طرف ایران اسلامی نشانه بگیرند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: دشمنان نظام بیکار ننشسته اند و همیشه در تلاش هستند با ابزارهایی که در دست دارند جلوی پیشرفت قدرت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن سعی دارد ارزشهایی را که به آن افتخار می کنیم تبدیل به ضد ارزش کند، افزود: دشمنان نظام در تلاش هستند تا ارزشهایی چون شهادت، ایثارگری و جهاد را در بین آحاد ملت بی اثر کنند اما ما با توکل بر خداوند منان و ائمه معصومین( ع) با تولید قدرت تمام نقشه‌های آنها را خنثی خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: خداوند قدرتش را از طریق ولی فقیه به دشمن نشان خواهد داد،  امروز قدرت و توانی که خداوند در جمهوری اسلامی ایران و جغرافیای مقاومت ایجاد کرد بی نظیر است.

وی با اشاره به توان دفاعی و قدرت رزمی نیروی زمینی ارتش گفت: در عرصه نظامی به قدرت بالایی رسیده ایم، تولید تجهیزات و تسلیحات نظامی در نیروی زمینی ارتش موجب شد تا این نیرو در قدرت دفاعی به جایگاه مطلوبی برسد.

سرتیپ حیدری تاکید کرد:  قدرت سیاسی و بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به آنجا رسیده است که استکبار جهانی حتی جرات حضور در منطقه را ندارد و باید با ترس منطقه را ترک کند، امروز قدرت ما به نمادی در منطقه تبدیل شد و در حوزه های مختلف به عنوان یک قدرت برتر در منطقه محسوب می شویم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه چگونه باید قدرتی را که امروز بدست آورده ایم ارتقا ببخشیم، گفت: تقویت ولایت مداری، نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص اورهال تجهیزات، کنسرواسیون، پارک مشروط  و ارتقا توان رزمی از راه های ارتقا قدرت است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.