بنابر اعلام دیلی میل، هواداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، گفت‌وگوی تصویری «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات انتخابات سال جاری کشورشان، با «کاملا هریس» سناتور ایالت کالیفرنیا و معاون بایدن، را به دلیل استفاده از نوشته به سخره گرفتند.

امروز اخباری مبنی بر انتخاب هریس از سوی بایدن به عنوان معاونش منتشر شد. در همین خصوص این نامزد حزب دموکرات ویدئویی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته داده است که در تماسی تصویری به هریس انتخاب او به عنوان معاون خود را خبر می‌دهد.

در این ویدئو، بایدن ۷۷ ساله که لپ‌تاپش را در مقابل خود برای برقراری تماس تصویری با هریس قرار داده، گوشی آیفونی را نیز مقابل خود نگه داشته که نشان می‌هد شخص سومی نیز این مکالمه را گوش می‌دهد. هنوز مشخص نیست که فرد پشت تلفن چه کسی است.

در همین ویدئو زیر گوشی متنی تایپ شده قرار دارد که نشان می‌دهد لغات «من تو را انتخاب کردم» و «سه دلیل برای انتخاب تو...» نوشته شده است.

متنی که شخص بایدن برای این ویدئو نوشته به این شرح است: «من این افتخار را دارم که اعلام کنم کاملا هریس را به عنوان معاون خود برگزیدم؛ یک جنگنده بی‌باک و بهترین انتخاب برای من.»

اما هواداران ترامپ در ادامه رفتار تحقیرآمیزشان با بایدن و تمسخر گاف‌ها و اشتباهات او، استفاده این نامزد دموکرات از متن در این ویدئو را هم به سخره گرفتند.

به طور مثال، «شان دیویس» بنیانگذار یکی از سایت‌های راستگرا و هوادار ترامپ، نوشته است: «کارمندان بایدن باید برای او بنویسند تا بداند دلیل تماسش با هریس چیست.»

«بنی جانسون» دیگر هوادار ترامپ و رئیس ارشد موسسه‌ای غیرانتفاعی، گفته است در تصاویر منتشر شده از این تماس تلفنی سه چیز جلب توجه می‌کند: «بایدن از روی متن می‌خواند که بسیار واضح است، بایدن نمی‌داند چگونه گوشی همراه به دست بگیرد و برعکس آن را نگاه داشته است و عکسی که روی تصویر می‌بینیم فردی است که فریاد می‌زند چرا من؟»

هواداران ترامپ گفت‌وگوی تلفنی بایدن و هریس را به سخره گرفتند

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.