سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا روز خبرنگار را تبرک می‌گویم به بچه‌های رسانه و خبرنگاران. ما بعد از بازی صنعت نفت که به اعتقاد من می‌توانستیم بازی را ببریم در دقایق پایانی روی یک اشتباه و یک پنالتی امتیازات را تقسیم کردیم، ولی این چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. ما در دو بازی قبل مستحق پیروزی بودیم.

وی افزود: ما حرفه‌ای تمرین و هدف‌گذاری کردیم برای بازی فردا با استقلال که ان‌شاءالله با برد این تیم، نتایج دو بازی قبل را جبران کنیم و شانس کسب سهمیه را داشته باشیم.

سرمربی تیم شهر خودرو درباره محرومان و مصدومان تیمش نیز توضیح داد: من عادت ندارم قبل از بازی در مورد محروم و مصدوم صحبت کنم، چون اعتقاد به کار تیمی دارم و همه بچه‌ها، چه جوان‌ها و چه باتجربه‌ها برای ما مهم هستند. در باز قبل با صنعت نفت که روی کاغذ برای کسب سهمیه هنوز شانس داشت، من چهار پنج بازیکن اصلی را نداشتم، ولی با اعتقاد به کار تیمی ترکیبی متفاوت را به میدان فرستادم. ما فردا وضعیت‌مان بهتر از بازی قبل است و از تمام ظرفیت‌های‌مان می‌توانیم استفاده کنیم. من نام بازیکنی را نمی‌برم، ولی همه شرایط خوبی را برای اینکه فردا روز سختی برای استقلال رقم بزنیم، داریم که این برای من مهم است.

«شما قرارداد یک سال و نیمه با شهر خودرو دارید، اما در صورت شکست تیم‌تان مقابل استقلال تا حد زیادی شانس کسب سهمیه آسیایی را از دست خواهید داد و آیا این موضوع روی قرارداد شما تأثیرگذار است یا خیر؟»، بختیاری‌زاده در واکنش به طرح این سؤال گفت: در کار مربیگری دو مسئله برای من مهم است، اول اینکه در تمام انتخابات و تصمیم‌گیری‌ها عدالت باید اجرا شود و مسئله دوم اینکه بتوانم امانت‌دار خوبی برای باشگاه و هواداران باشم. برایم اینکه یک سال باشم یا دو سال، مهم است، ولی مهم‌تر این است که با تصمیمات درست شهر خودرو را با شرایط بهتری از گذشته و مثل یک امانتدار تحویل بدهم. برای من مهم این است که با تمام وجودم تلاش کنم و الان تمام تمرکزم روی استقلال است. استقلال 10 نفره سپاهان را شکست داده و یکی از تیم‌های خوب لیگ است، ولی شک نکنید بچه‌های ما خوب آماده شدند و فردا استقلال روز سختی را تجربه خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.