حمید درخشان در خصوص مشکلات و مسائلی که در پرونده پرسپولیس و برانکو وجود دارد گفت: اگر به دلیل بی دقتی مدیران قبلی باشگاه جریمه مالی شود یا امتیازی از آن کسر شود، به هیچ عنوان اتفاق خوبی نیست. 

وی ادامه داد: مدیران قبل از رسول‌پناه باید پرونده برانکو را می‌بستند و کار را تمام می‌کردند که نکردند تا این طور پرسپولیس متضرر شود. نمی‌دانم این مدیران چطور به پرسپولیس می‌آیند و چطور بعد از این همه اتفاقات بدی که رقم می‌زنند، پاسخگو نیستند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت فعلی این باشگاه در قضیه برانکو مقصر است یا خیر؟ تاکید کرد: به نظر من مدیریت فعلی هیچ تقصیری ندارد، قبلی‌ها باید این پرونده را جمع می‌کردند. مدیریت فعلی پولی نداشته که بخواهد کاری کند، همه تقصیرات نباید به گردن رسول‌پناه بیفتد.

درخشان خاطرنشان کرد: مدیران قبلی زمان داشتند تا این مساله را حل کنند اما نکردند؛ حالا مدیریت و هیات مدیره جدید چه کار باید می‌کرد؟ وقتی باید پول هنگفت جور شود، کار سخت می‌شود.

وی در پایان گفت: الان مساله برانکو مطرح است و چند وقت دیگر نوبت به کالدورن می‌رسد. تمام این مسائل هم به خاطر بی دقتی و بی‌مبالاتی مدیران قبلی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.