سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر گفت : با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا و تعطیلی مجدد برخی از صنوف در دو هفته اخیر، متاسفانه در برخی از اماکن مانند پاساژ ها، پروتکل های بهداشتی به صورت کامل و جامع رعایت نمی شود که این امر موجب افزایش نگرانی مردم شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته پاساژ "علاءالدین" و پاساژ " ارگ " که از اماکن صنفی پرتردد هستند بر اساس مشاهدات و بررسی های صورت گرفته پروتکل های بهداشتی را به درستی رعایت نکرده که این امر احتمال افزایش شیوع این بیماری را در مردم افزایش می دهد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه تذکرات لازم درجلسه با رؤسای اتحادیه به آنها ابلاغ شده است، تصریح کرد: مسئولان این پاساژ ها و سایر پاساژها دقت کنند اگر اصول بهداشتی از قبیل پاکسازی محیط، رعایت فاصله فیزیکی و ماسک زدن رعایت نشود احتمال تعطیلی آنها برابر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا وجود دارد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز باید در خصوص مسئله ای به این مهمی آگاهی لازم را داشته و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، از شیوع گسترده تر این بیماری جلوگیری و سلامتی خود و جامعه پیرامون خود را حفظ کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.