سرهنگ نادر مرادی در نشست با رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران گفت: با توجه به شرایط امسال که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم اجرای مراسم عید قربان نسبت به سال های گذشته متفاوت است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران تصریح کرد: امسال هیچ غرفه ای برای توزیع گوشت گوسفندی دایر نخواهد شد و با بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه گوشت گوسفندی تهران، سازمان تعزیرات و اداره کل دامپزشکی استان تهران هماهنگی های لازم به عمل آمده که در روز عید قربان در مناطق۲۲ گانه شهر تهران هیچ غرفه ای دایر نشود.

وی با اشاره به اینکه تمامی کشتارها در کشتارگاه های دارای مجوز انجام خواهد گرفت و برای توزیع در اختیار قصابی های سطح شهر قرار خواهد گرفت، افزود: شهروندان نذورات و سفارش های خود را فقط به قصابی ها بدهند.

به گفته وی تمامی کشتارگاه ها صبح روز عید قربان دام را ذبح کرده و گوشت عاری از هرگونه آلودگی را در قصابی ها توزیع می کنند.

وی همچنین در خصوص نحوه نظارت بر این ذبح ها، تصریح کرد: با توجه به اینکه تمامی کشتارگاه ها تحت نظارت مستقیم بازرسان اداره کل دامپزشکی و اتحادیه مربوط انجام خواهد گرفت، به شهروندان این اطمینان خاطر داده می شود که با خیال راحت می توانند گوشت مورد نیاز خود را از قصابی های سطح شهر تهیه کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این خصوص می توانند گزارش های خود را از طریق سامانه پلیسی۱۱۰ و یا سازمان تعزیرات در میان بگذارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.