سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ۶:۵٢دقیقه روز جاری در پی تماس از طرف همکاران در آتش نشانی جاجرود و پردیس یک مورد آتش سوزی در یک شهرک صنعتی در جاجرود، محله کمر، خیابان صنعت غربی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه تانکر آب و خودروهای پشتیبانی به محل اعزام شدند. 

وی با بیان اینکه این محل خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود، ادامه داد: در شرایطی که همکاران آتش نشانی پردیس، رودهن، بومهن و شهرک های اطراف حضور داشتند محل آتش سوزی یک شهرک صنعتی با کاربری های مختلف بود که حدود سه سوله با متراژهای مختلف دچار حریق شده و کاملا شعله ور بود. سوله ها مسقف بود و آتش از سقف ها به بیرون میزد، بر اساس آن چیزی که مشخص بود بیش از ٢۵٠٠ متر مجموع این ساختمان های شعله ور بود البته یک ساختمان دو طبقه اداری در مجاورت این محل نیز دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: کاربری این سوله ها هم محل نگهداری چرم و چسب و بخش زیادی نیز محل تولید چوب و .. بود. آتش نشانان تهران در کنار شهرهای اطراف عملیات را آغاز کردند. با توجه به گستردگی سوله ها بخشی از سقف ها در بخش های مختلف به علت شدت حرارت تخریب شده بود و نیروها هم اکنون در فاز اطفای حریق هستند.

به گفته وی، عملیات به خوبی پیش رفته و تا به این لحظه مورد مصدومیت گزارش نشده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.