سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: دوم اردیبهشت سال جاری پرونده‌ای با موضوع سرقت موبایل یکی از شهروندان در کلانتری نبرد تشکیل و به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: شاکی با حضور در پایگاه ششم در خصوص جزئیات روز سرقت به کارآگاهان گفت: پس از پیاده شدن از اتوبوس عمومی متوجه شدم که تلفن همراه من به ارزش ۵ میلیون تومان توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه ششم در گام اول تحقیقات با حضور در محل سرقت و تحقیقات میدانی یکی از سارقان جیب بر حرفه‌ای را به نام منصور در محل وقوع جرم شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه در رصد‌های اطلاعاتی به دست آمد که اخیرا منصور به جرم سرقت روانه زندان شده است و اکنون در زندان به سر می‌برد، بیان داشت: با هماهنگی‌های قضائی متهم برای انجام تحقیقات پلیسی به پایگاه ششم این پلیس منتقل و در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: منصور در بازجویی‌ها اظهار داشت، برای تامین مخارج زندگی و تهیه مواد مخدر سرقت را انجام داده و به شخصی رهگذر فروخته است.

سرهنگ کنجوریان در پایان اضافه کرد: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی پرونده برای ادامه رسیدگی به دادسرای ناحیه ۱۴ تهران ارسال و با دستور مرجع قضائی با صدور قرار مجرمیت جدید روانه زندان شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.