«افشین پیروانی» در مصاحبه‌ای اظهار داشت: قهرمانی چهارم ساده نبود. خیلی‌ها به ما تهمت زدند و حرف و حدیث‌های زیادی درست کردند. حتی برخی‌ها با یکدیگر تیم شده و باند تشکیل دادند تا لیگ برگزار نشود یا شعار نیمه کاره ماندن لیگ را سر دادند اما خدا را شکر که ما سربلند شدیم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: هواداران بدانند که این قهرمانی خیلی سخت به دست آمد اما برای حفظ آن باید بازهم تلاش کنیم. با وجود مشکلات زیادی که وجود داشت اما خوشبختانه مجموعه خوبی داریم و برای رسیدن به این مهم تلاش کردیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هواداران بزرگی هم دارد. پرسپولیس را می‌توان تاریخ، تمدن و افتخار دانست که حرف‌های زیادی در فوتبال ایران داشته، دارد و خواهد داشت. با این همه اگر قرار باشد که باز هم قهرمان شویم باید از فصلی که گذشت بیشتر تلاش کنیم و بیشتر سرمایه گذاری شود تا مشکلات برطرف گردد. قطعاً با تقویت تیم می‌توانیم به این مهم برسیم و یک قهرمانی دیگر را رقم بزنیم.

پیروانی تصریح کرد: من در خوشحالی کردن برای قهرمانی، در ردیف اولین‌ها هستم اما در زمینه کسانی که در این قهرمانی سهم داشتند جزو آخرین نفرات خواهم بود اما تا لحظه‌ای که در پرسپولیس هستم از حق تیم و هواداران کوتاه نخواهم آمد. اگر هر بار مصاحبه‌ای انجام دادم یا وارد دعوایی شدم به خاطر این بود که حق پرسپولیس ضایع نشود.

وی تاکید کرد: ما بدنبال این بودیم که در هفته آخر جام قهرمانی به پرسپولیس اهدا شود اما مسوولان سازمان لیگ گفتند که دو هفته آخر لیگ را به طور همزمان برگزار خواهند کرد و شاید یک بازی به هر دلیلی دچار تغییرات شود که در این صورت هفته آخر وارد ماه محرم خواهد شد و به همین دلیل از جشن شادی این قهرمانی کم می‌شود. به همین دلیل به احتمال فراوان بعد از بازی با ذوب‌آهن که شب عید هم هست مراسم اهدای جام در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: در بازی با نساجی به‌دنبال پیروزی هستیم، کادرفنی و همه بازیکنان پرسپولیس به‌دنبال این هستند تا بهترین نتیجه را در بازی رقم بزنند. قطعا به دنبال پیروزی در این بازی هستیم و تلاش می‌کنیم که با برد از زمین خارج شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.