سیدعباس موسوی رئیس این دانشگاه، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت ۳۶۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۱۵۸۶ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی تاکید کرد: با رعایت فاصله اجتماعی، شستن مداوم دست‌ها و استفاده همیشگی و درست از ماسک در محل‌های عمومی از ابتلا به کروناویروس جلوگیری کنید.

وی همچنین از مردم خواست در شرایط فعلی برای حفظ سلامت خود و دیگران از سفر به مازندران اجتناب کنند.

آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۳۱۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر اساس این گزارش، در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴ بیمار جدید بستری و ۶۲ بیمار هم ترخیص شدند. ۴۲ بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

از سویی دیگر، بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، شهرام کاشانی رییس بیمارستان ۱۷ شهریور آمل به این نکته اشاره کرد که، ساختمان جدید اورژانس این بیمارستان که قرار بود هفته دولت امسال بهره برداری شود، با حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان زودتر از موعد مقرر تجهیز شد.

وی به کمبود تخت‌های بیمارستانی برای پذیرش و بستری بیماران کرونایی در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد که، دو بخش بیمارستان ۱۷ شهریور آمل به ظرفیت ۶۰ بیمار به ارائه خدمات درمانی بیماران کرونایی اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر، ۱۸۵۸ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، بستری هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.