به منظور سرعت بخشیدن به ثبت نام و ورود متقاضیان به بازار سرمایه، شرکت کارگزاری مهرآفرین خدمت نوینی در نظر گرفته است و روند ثبت نام در کارگزاری و دریافت کد بورسی را به صورت آنلاین و کاملا غیر حضوری انجام می دهد. بنابراین دیگر نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نیست و تنها از طریق روش امضای الکترونیک، احراز هویت مشتریان صورت می پذیرد.

روند ثبت نام در کارگزاری از طریق وبسایت مهرآفرین به صورت تماما آنلاین انجام میگیرد. اگر قبلا در سامانه‌ سجام ثبت نام کرده باشید، پس از وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه، دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات کامل خود نخواهید داشت و سیستم به صورت خودکار اطلاعات شما را از سامانه‌ی سجام دریافت خواهد کرد و به مرحله ی بعدی منتقل خواهید شد. اما اگر قبلا در سجام ثبت نام نکرده باشید و کد بورسی نداشته باشید، می توانید از طریق ثبت نام در وبسایت مهرآفرین به صورت خودکار در سجام نیز ثبت نام شوید و  پس از احراز هویت از طریق اپلیکیشن هایی مانند سیگنال، کد بورسی دریافت کنید.

پس از تکمیل فرم های ثبت نام و بارگزاری مدارک شناسایی متقاضی در وبسایت، احراز هویت کارگزاری نیز به صورت غیر حضوری و بدون نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان از طریق پیگیری لینک ارسالی صورت می پذیرد و پس از تایید امضای الکترونیک شما، نام کاربری و رمز عبور مهرآفرین به صورت پیامکی برای شما ارسال شده و شما می توانید با مراجعه به سامانه معاملاتی به خرید و فروش سهام و یا خرید عرضه اولیه بپردازید.

تمامی مراحل ثبت نام، احراز هویت و دریافت کد بورسی در کارگزاری مهرآفرین به صورت کاملا غیرحضوری بوده و می توانید در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حضور در دفاتر پیشخوان دولت، کد بورسی خود را دریافت کرده و آنلاین ترید کنید. تیم پشتیبانی حرفه ای مهریار، همواره در حال پیگیری و پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات مشتریان گرامی می باشند.

دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری:

https://mehrbroker.com/register/online

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.