در دیدارهای نخست هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه دو دیدار به صورت همزمان از ساعت ۲۰:۱۵ در تبریز و مشهد برگزار شد.

در یکی از دیدارهای حساس امروز که تا حد زیادی جنگ کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شد، تیم تراکتور در مشهد میهمان شهرخودرو بود. این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا جدال شاگردان سهراب بختیاری زاده در شهر خودرو و ساکت الهامی در تراکتور بدون برنده بماند.

با این نتیجه، تراکتور که در رده دوم جدول قرار داشت، عملا شانس قهرمانی در لیگ را از دست داد. با این تساوی، تراکتور ۴۵ و شهرخودرو ۴۳ امتیازی شدند. 

تصویری از سیدمهدی رحمتی دروازه بان شهرخودرو در بازی با تراکتور

در دیگر بازی همزمان، تیم ماشین سازی تبریز در خانه خود از تیم گل گهر سیرجان پذیرایی کرد که جدال دو تیم در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود گل گهر تمام شد. گل گهر در این بازی ابتدا توسط میلاد کمندانی پیش افتاد اما شاهین ثاقبی در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی علیرضا ابراهیمی توانست گل دوم را برای گل گهر به ثمر برساند.

گل گهر که در دیدار هفته گذشته خود برابر شاهین پیروز شده بود، موفق شد به دومین برد پیاپی خود بعد از شروع مجدد لیگ دست یابد. شاگردان مجید جلالی با این برد ۲۵ امتیازی شدند تا تلاشهایشان برای فرار از سقوط به لیگ دسته اول، موقعیت سایر تیم های انتهای جدولی را به خاطر اندازد. ماشین سازی هم با این باخت، ۲۷ امتیازی باقی ماند. 

تصویری از بازی ماشین سازی و گل گهر

اسامی گلزنان و دقایق گل های به ثمر رسیده دو بازی به این شرح است:

* ماشین سازی تبریز صفر - گل گهر سیرجان یک

گل: میلاد کمندانی (۱۷) و علیرضا ابراهیمی (۸۹) برای گل گهر و شاهین ثاقبی (۶۲) برای ماشین سازی

* شهرخودرو خراسان صفر - تراکتور تبریز صفر

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.