امروز (پنجشنبه) از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، گل‌گهر که برای رهایی از سقوط تلاش می‌کند در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف تیم مدعی استقلال رفت و در نهایت به برتری ارزشمند یک بر صفر دست یافت.

قضاوت این دیدار که بدون حضور تماشاگران برگزار شد را «محمدرضا اکبریان» برعهده داشت.

پیش از آغاز بازی، مسوولان باشگاه گل‌گهر از «مجید نامجومطلق» ‌ مربی استقلال که در گذشته هدایت گل‌گهر را برعهده داشت، تقدیر کردند.

بازی با اشتباهات متعدد هافبک‌های تیم‌ها در میانه میدان آغاز شد و همین امر سبب گردید تا فرصت‌های مناسبی شکل نگیرد.

«مجید جلالی» سرمربی گل‌گهر که تیمش نیاز مبرمی به کسب امتیاز دارد، تیمش را با روشی تهاجمی روانه میدان کرده است.

در دقیقه ۲۰ آغاز بازی خوب «سیدحسین حسینی» توپ را به «مهدی قائدی» رساند که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان میزبان به خوبی دفع کرد.

در دقیقه ۳۹ استقلال در آستانه گل قرار گرفت که ضربه سر «ارسلان مطهری» به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

استقلال نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و با اتکاء‌ به حرکات «مهدی قائدی» و «وریا غفوری» از جناحین، تیم میزبان را مجبور به عقب‌نشینی کرد.

در دقیقه ۵۷ «مسعود ریگی» در مصاف تک‌به‌تک با «مهرداد بشاگردی» نتوانست گلزنی کند.

در دقیقه ۶۰ و بر خلاف روند بازی، «سیدعلیرضا ابراهیمی» مدافع گل‌گهر توپ ارسالی را به گل نخست این دیدار برای میزبان تبدیل کرد.

در دقیقه ۶۳ «ارسلان مطهری» به طرز عجیبی نتوانست دروازه خالی گل‌گهر میزبان را باز کند.

در این صحنه اعضای کادر فنی میزبان اعتقاد داشتند که استقلالی‌ها توپ را از چندین متر جلوتر به گردش درآورده و اعتراض شدیدی انجام دادند که داور، ۲ مربی گل‌گهر را اخراج کرد. در ادامه یک مربی دیگر میزبان نیز اخراج شد تا اتفاقی عجیب شکل بگیرد!

در دقیقه ۶۶ «گادوین منشا» با حرکتی عالی، توپ را به «یونس شاکری» رساند که ضربه او را حسینی مهار کرد.

در ادامه تلاش استقلالی‌ها برای جبران گل خورده سودی نداشت تا «فرهاد مجیدی» نیز طعم تلخ شکست در لیگ برتر را بچشد.

استقلال با پذیرش باخت در دیدار امروز، ۳۶ امتیازی باقی ماند تا کارش برای رسیدن به جمع مدعیان سخت شود و گل‌گهر هم به امتیاز ۱۹ رسید.

ترکیب گل‌گهر

مهرداد بشاگردی، سیدعبدالله حسینی، رضا علیاری (مهران گلزاری)، سیدعلیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، احمدرضا زنده روح، امین پورعلی، بهنام برزای، سجاد آشوری (مهرداد بایرامی)، گادوین منشا (پیمان رنجبری) و یونس شاکری

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، نیکولای بودوروف (محمد بلبلی)، هرویه میلیچ، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی(عارف غلامی)، آرش رضاوند (فرشید اسماعیلی)، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.